fredag den 11. december 2015

Små Glimt


Min nye roomie..
Ny lejlighed betyder mange gæster og dermed også masser af lækre (spiselige) værtindegaver..
 Mit køkken er ikke stort, men det fungerer super godt og jeg laver mere mad end jeg har gjort længe.. På torvet koster persillen ingenting, så der har været pesto i mit køleskab hele ugen..
 Søde veninder har været her til morgenmad, julegaveshopping og hygge..
Tiden har været knap, så heldigvis har jeg en alletiders bager lige om hjørnet. Min KitchenAid skal snart motioneres noget mere!
 Ost, ost, ost! Jeg elsker en god ostemad eller endnu bedre; ostebord :)
Marmeladen med mango er en ny favorit.
Fra mig til mig :) 

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Dejligt du får indviet dit nye hjem :-)
Seje støvler fra dig tig dig :-)
Og en nuser hund, den er meget sød og flot :-)
Jeg går faktisk og overvejer at købe en mindre hund.

Du ønskes en dejlig weekend og allerede 3.søndag i advent.
Og velkommen forbi mit univers, du er velkommen i mine 2 giveaways.
Maria

MissMuffin sagde ...

En mindre hund er ikke bare en mindre hund- de har også forskelligt sind, behov og hensyn alt efter race, så håber du sætter dig godt ind i det. Pekingesere er super nemme og gode lejlighedshunde, men de er ikke særligt vild med små børn og er meget stædige..
God jul :)