mandag den 8. juni 2015

Små Glimt

Der flytter flere og flere farveklatter ind i min ellers meget grønne have..

Dolly tager sig en skraber mens vi spiser frokost..

Billige hortensia kom i vaserne og de små planter er gravet ned i haven...

Frede har endeligt smidt de overflødige kilo og nyder hans slanke figur i solen..

Føltved er endeligt klar med jordbærrene og madkontoen kommer til at lide overlast den næste tid.. Jordbær med fløde er min livret!

En tur på Havefolkets Lagersalg betød at Fiat'en blev fyldt til bristepunktet med sommerblomster, krydderurter og en enkelt lille æbletræ..

2 kommentarer:

Charlotte Kjeldgaard sagde ...

Uhh, der er bare ikke noget bedre end når det rigtig er blevet luner udenfor og havevejr! Jeg elsker det. Det er nogle flotte farver, du har valgt til din grønne have. :o)
Jeg er også helt pjattet med danske jordbær, og nød de første her i weekenden. Nu venter jeg bare med længsel på at kunne plukke ude i egen have om en måneds tid. Det er luksus!

MissMuffin sagde ...

Nu hvor huset er blåt holder jeg mig helst til blå, hvide, lilla og rosa nuancer. Vi er godt i gang med at få mere farve i haven, men den er meget grøn :)
Jeg har valgt ikke at have jordbær i haven, for jeg har slet ikke plads til de mængder jeg spiser :)