fredag den 9. januar 2015

Nedlagt af det virkelig liv..

Mange af mine planter valgte at udånde henover julen med denne her vokser og vokser ned af det smukke, gamle karlekammerskab i stuen.

Så har fredagen ramt og nedlagt mig efter en første uge som voksen med 37 timers arbejdsuge. Nedlagt og lidt overvældet. Mine nye kollegaer er sååå søde, men jeg føler mig vidst en lille smule overvældet over alt det ansvar og alle de beslutninger jeg pludseligt skal tage, omkring sårbare unge og deres familier..
Det der med at gå fra et rimeligt ukompliceret studieliv til den hårde virkelig kan godt mærkes, så jeg sover godt om natten :) Nu skal jeg bare lige finde fodfæste i arbejdslivet og finde en god rutine i hverdagen, så skal det nu også nok gå..

Fredagen har stået på eftermiddagslur, smørstegte fiskefilet fanget af min søde onkel, X-factor og min obligatoriske og ufravigelige fredags-dåsecola. Forinden blev det sidste overskud vredet og en dej med spelt og æbler venter i køleskabet, så der i morgen kan blive serveret nybagte boller. Med den juice, som jeg samtidig pressede på min nye slowjuicer. Snart står den på et varmt bad og tidligt i seng, så jeg kan komme ned og træne i morgen tidlig.
Weekenden skal stå på træning, rengøring, middagslure og et besøg hos min Mormor:)

2 kommentarer:

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

Så skønt med dit arbejde, og ja-man sover dejligt ;)
Dejligt med en afslappende weekend - vores weekends er også ret hellige for tiden ;)

MissMuffin sagde ...

Kristine, min hjerne er sjældent brugt så meget, haha :)
Ja rigtigt dejligt, så nu har jeg indhentet træning, manglende søvn, rengøring og vasketøj igen!