torsdag den 14. november 2013

Radio-debut

Det gik godt idag.
Jeg fik slet ikke sagt alt det jeg ville. Jeg kunne nu nok også nemt have brugt de 2 timer alene uden de andre på at snakke frivilligt arbejde, socialt udsatte, kontanthjælpsreform, hjemløshed, socialt ansvar, retorik og signal-politik.. Sikkert også meget mere end 2 timer :)
Ja, politikerne var præget af, at der var valg og var lidt mere fokuseret på at snakke store, overordnede emner end lige hjemløshed. Økonomi og arbejdsløshed var lidt mere spændende i deres verden. Jeg håber, at P4 eller andre senere vil tage emner som hjemløshed og frivilligt arbejde op, for jeg synes det er super vigtigt og jeg er overbevist om, at frivilligt arbejde og en lokal indsats kan rykke rigtig langt.

Nu er jeg endeligt landet i sofaen og Kristian har serveret norske klejner, så det er vidst lige til at holde til- men min seng kalder tidligt idag :)

2 kommentarer:

Pernille sagde ...

Du gjorde det rigtigt fint i radioen!

MissMuffin sagde ...

Pernille, mange tak:)