søndag den 17. november 2013

Pels og pelsdyr




Vi er jo endeligt ved at indrette os ovenpå og jeg tænkte, at jeg lige ville vise bænken i gangen med det fine nye skind. Så lå der en meget utilfreds Frede og skulede midt i det hele, så det var ikke så nemt :)
Kvickly havde tilbud på rensdyrskind, så vi faldt i og købte et lyst et. Vi har en mørkere på sofaen. Jeg elsker skind og læder i boligen, det giver masser af varme og hygge.
Skindet pynter nu på bænken sammen med et par "overskuds-puder" fra samlingen. Når der bliver tid og råd ved jeg, at Sofie gerne vil hjælpe med at et par store, bløde puder til bænken.Så har jeg også tid til at bestemme mig for farverne :)
På bænken bor Frede det meste af vinterhalvåret. Her er ro og et tagvindue, der på gode dage sender en lun solstråle ind. Derfor står hans kurv der også. Ikke kun for Fredes skyld, men også for min. Den kat er evigt og altid møgbeskidt og på den her måde kan det meste begrænses til kurven. Jeg som troede, at katte var elegante og renlige dyr:)

2 kommentarer:

loppemor sagde ...

hej hvor ser det bare fint og hyggeliget på føste sal :) rigtige god søndag til dig :)

MissMuffin sagde ...

loppemor, mange tak :) God aften til dig :)