fredag den 3. august 2012

Instagram#2

 Siden sidst har jeg...

... nydt de fine blomster, som jeg fik af nogle søde piger.
... kæmpet med Emma og retten til solsengen.
... modtaget en ny kogebog til anmeldelse.....
... kogebogen var ret så sejt pakket ind:)
... været på shoppetur til Århus.
... børstet og børstet og badet Emma, der bare filtre og fælder derudaf!


 ...... har Emma haft besøg af en "legekammerat" / "Uhyret", som hun til sidst måtte befries for:)
.... købt fine blomster til en flad 20'er ude ved Føltved (og rigtig mnge jordbær:))
.... har Emma været en lille smule ude på narrestreger:)
Ja, og så har jeg som sædvanligt levet ret så godt:)

... Cæsarsalat på Cafe "Vi To", der dog ikke imponerede særligt meget.
..."Hawet" i Blokhus, er virkeligt er et besøg værd- både hvis man er til fisk og godt kød.
... Besøg af Kristina af i haven en sommerdag, hvor der blev grillet og spist masser af salat.
... Vanilje-lemonade, som virkeligt er et hit:)
... Endnu en dag med grill; entrecote, majskolbe, nye kartofler, salat og godt brød. Uhm..
... Stikkelsbærfool.

Hvis du ikke allerede følger mig på Intagram, så hedder jeg MissMuffin22, så kig endeligt forbi:)

3 kommentarer:

REBS sagde ...

flotte billeder - og velkommen tilbage på bloggen ....

MissMuffin sagde ...

REBS- tak:)

Line sagde ...

Haha, hvor ser Emma bare sød ud i den taske :-D