onsdag den 18. juli 2012

TIP#7: Tisane læbebalsam

Denne lille bøtte ser ikke ud af meget, men den gemmer på en virkeligt god læbebalsam!
Døjer du ligesom mig med tørre læber, så kan den her være løsningen, for husker jeg at bruge den, så har jeg bløde og pæne læber, der ikke sprækker
Jeg har prøvet virkeligt mange læbepomader gennem tiden, men den her slår dem alle!
Den er uden parfume og parabener, men lugter alligevel dejligt af.... kage:)
Jeg har købt den i Matas i Friis til omkring 50 kr.
Bare lige et lille tip herfra:)

3 kommentarer:

Stina sagde ...

Jeg er helt enig, den lille læbebalsam er også min favorit:)

MissMuffin sagde ...

Stina, den er jo faktisk uundværlig når man først har fået fingerne i den:)

Anonym sagde ...

Det er også min favorit. Jeg er forkølet og er begyndt at bruge den til min stakkels næse. Det er helt vild så god den er.