fredag den 8. juni 2012

Nyt køkkengrej

Ja, man skal jo aldrig gå ned på (køkken)udstyret, så vi har udvidet samlingen med sådan et sæt her fra KithenAid. Sættet fra sat ned i Inspiration fra 629 kr. til 315 kr, hvilket vi synes var et rimeligt godt kup.
Sættet består af en dåseåbner, piskeris, en stor dejskraber, en grøntsagsskræller og en isske.
Så kan noget af det gamle skrammel der roder ude i mine skuffer ryge til genbrug, for der er noget af det der er ved at være godt slidt.
Næste indkøb til køkkenet må blive et råkostjern til KitchenAid'en, en super god mandolin, en af Jamie Olivers nye lækre skåle og en AQVIA danskvandsmaskine.

7 kommentarer:

Camilla sagde ...

Åh, den pakke har jeg stået og gramsest på inde i Salling, men jeg overtalte mig selv til at lade være, og bilde mig ind, at de ting jeg havde var okay :o) Meg jeg synes det er en lækker lille samling!

Camilla sagde ...

... men du manglede jo også en is-ske ;o)

Linebinevaskemaskine sagde ...

åh jeg ku' godt! Jeg er glad for at vi er enige om det med udstyr ;) iih Sabina, vi skal have inviet den isske! (selvom der lige røg en værtindegaveide der ;)

MissMuffin sagde ...

Camilla, jeg synes det er en fornuftig samling, især når den var med halv pris:) Den var dog kun i sort, hvor jeg gerne ville ha haft den i creme ligesom min maskine, men skidt:)

Og ja, jeg manglede en isske efter I dræbte min!

Ej Line, nu har du vel ikke nået at købe en?! Men lad os da fåe indviet den isske... med noget af dit is:)

Linebinevaskemaskine sagde ...

Nej heldigvis ikke ;) nu må jeg finde på noget endnu mere genialt til dig.

Anonym sagde ...

Det sæt er virkelig lækkert! Jeg har selv isskeen, og jeg er rigtig glad for den. Du må meget gerne smide en kommentar i et indlæg om, hvad du synes om de forskellige dele. Jeg har nemlig kasseret en del piskeris med tiden fordi hovedet falder af håndtaget, så håber at KitchenAid kan lave et ordentligt piskeris :-)
/Helle

MissMuffin sagde ...

Line, en bøtte hjemmelavet is ville ikke være så dårligt:)

loquaciouslily, det lyder lovende:) Ærgeligt med dine piskeris, for jeg har aldrig haft problemer med dem jeg har og de er ikke engang fra noget specielt mærke... Måske der kommer et indlæg, måske ikke:)