lørdag den 16. juni 2012

Kup#6: Sengetæppe


Jeg elsker at gøre et godt kup:)
Da jeg havde spist brunch på med de søde piger fra gruppen igår, så tilbød Sophia at køre mig hjem. Vi skulle bare lige i Kvickly først.
Det var fint med mig, for jeg manglede lige en enkelt ting til aftensmaden og de havde også jordbær fra Føltved:)
I deres udsalgs-rodebunke faldt jeg lige over dette store, tunge sengetæppe til 50 kr. Førprisen var 270 kr, så det kunne jeg altså ikke stå imod. Det er i 100% bomuld og meget lækkert!
Lige nu bliver det dog gemt lidt væk, men til efteråret bliver det fundet frem igen, for der kan jeg godt li de lidt mørkere farver, som giver lidt mere "varme" og hygge:)
Men puuuh, hvor bliver det tungt at komme på og hive af sengen hver dag:)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Der er der lige et let og overkommeligt job til en frisk ung mand - halvdelen af året!
Elsebeth

MissMuffin sagde ...

Måske, men nu er det altså mig der hænger på den tjans herhjemme, for jeg tager sidst afsted om morgenen og dynerne skal være luftede inden de pakkes ind i sengetæppe og pyntepuder..