tirsdag den 6. marts 2012

Brune favoritter

Normalt undgår jeg helst, at matche alt for meget. Selvfølgeligt skal tingene passe sammen, men det behøves ikke alt sammen være ens.
Men se nu her: alle de ting, som jeg altid har på mig og som bliver brugt hver eneste dag er endt med brunt læder! Tilføj så også lige mine converse i brunt læder, så er det helt galt.
Jeg elsker bare læder, for det bliver så smukt når det bliver slidt til, men fremover skal jeg vidst gå efter andet end brunt:)

  • Uret er et Nixon, som Urkompagniet har foræret mig.
  • Pungen er fra Marc by Marc Jacobs og en gave fra Kristian.
  • Keyhangeren er købt i en butik med herretøj.

7 kommentarer:

Tante Sød..og den sure øko-citron... sagde ...

Det ur er bare SÅ fedt ---- jeg kan godt huske, da du var så snydeheldig at få det foræret:-)

MissMuffin sagde ...

Tante Sød, jeg er simpelthen også bare blevet så glad for det:)

Lea sagde ...

Jeg ELSKER din pung! Den er så fin..
Jeg er også selv ret vild med den lyse læderfarve og mine yndlingsstøvler har lige præcis den farve :-)

MissMuffin sagde ...

Lea, jeg elsker den også:) Jeg er nu ikke noget mode- eller mærkedyr, men da jeg så den her vidste jeg, at den måtte jeg eje. Så selvom den var lidt dyr i forhold til sin størrelse, så er den alle pengene værd. Generelt laver Marc Jacobs nogle ret fine punge!

Emma Alba sagde ...

Jeg bliver simpelthen nødt til at spørge ind til det tørklæde du har præsenteret dine læder-items på, selvom det ikke er det indlægget handler om, for det ser virkelig fint ud! Det er et tørklæde, ikke? Og hvis ja, hvor er det fra? :-)

Anonym sagde ...

Jeg er helt vild med dit tørklæde! Hvor har du købt det henne?

- Elsker din blog!
Laura<3

MissMuffin sagde ...

UNDSKYLD jeg først ser dig jer nu piger! Svarer jeg ikke, så send mig endeligt en mail, for nogle gange smutter den altså!

Tørklædet er fra Stylesnob og koster 399 kr. Det fåes i denne lyserøde, i grøn og i grå. Mener også jeg spottede det den anden dag i både gul og lyseblå. Det er i noget tyndt strik, så det er altså lidt sart..