lørdag den 4. februar 2012

En ekstra fridag..

Meningen var, at jeg skulle arbejde fredag, lørdag og søndag denne weekend og det har jeg været lidt træt af, for så var der nærmest ingen weekend tilbage. Selvom jeg har haft meget fri på det sidste, så har Kristian jo ikke og weekenderne er det eneste tidspunkt han har fri på..
Desværre var der ingen af de andre piger, der kunne tage min vagt, så jeg havde indstillet mig på en kedelig arbejds-weekend, men så var der alligevel en, der godt kunne ta vagten.
Så nu har jeg fået en hel fridag forærende. Ahh.. Til gengæld har jeg taget en ekstra vagt i næste uge..
Så dagen idag skal bare nydes!
Vi har sovet længe - Kristian sover endnu - og ellers har vi slet ingen planer udover at skulle slappe af.. Skønt!
Emma ville ha godt af at komme med ud på tur, men salten og sneen er hård for hendes små poter, så det dur nok ikke...

3 kommentarer:

Dorte sagde ...

Nyd dagen fuldt ud - herligt med en uventet fridag;)

MissMuffin sagde ...

Tak Dorte- det er nemlig rigtig skønt!
Go' weekend!

Anonym sagde ...

Du har verdens kæreste hund!!!!! DEN er så KÆR og NUTTET :)