mandag den 19. december 2011

Stikket trækkes ud...

Jeg trækker lige stikket til bloggen ud for et par dage.
Tiden har indhentet mig og jeg kan bare ikke følge med.
Jeg elsker at blogge, men det er et tidskrævende projekt og det er desværre det eneste jeg kan skære fra lige nu;(
Jeg følger nok stadig lidt med hos jer andre, for overspringshandlinger kan jeg nok få brug for i al den retning af opgave:)
Efter torsdag skulle tingene gerne begynde at blive normale igen, for der har jeg juleferie:) (Eller hvertfald læseferie)!

10 kommentarer:

Malene uden R sagde ...

Kender sagtens til det med at tiden bare ikke er til alt det man gerne vil.
Håber du finder tiden til de vigtigste! :)

Sussi sagde ...

Håber du når det hele :) Gode dage til dig! :)

Merca sagde ...

God arbejdslyst og glædelig jul ;o)

Dorte sagde ...

Super fed stik kontakt - en af de gamle;)
Go ide at springe bloggen over nogle dage....
Ha en glædelig jul, hvis ikke du online inden ;)

Home by Bianca sagde ...

Kan godt forstå du er nødt til at trække stikket ud. Det tager altså længere tid end man lige forventer at blogge.
Pøj pøj med opgaven!

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

Det var sørme også på tide søde pigebarn. Håber i får en fin afslutning på projektet, så du kan holde en velfortjent (læse)juleferie.

Tag dig endelig al den tid du behøver. Du ved vi stadig er her, når du vælger at vende tilbage igen ;)

Kirsten sagde ...

Tiden er bare ikke altid til, at blogge og andre hyggelige ting ;-) det er dog vigtigere, at du husker dig selv og det, at du er i gang med en uddannelse... og fedt, så "skønt", at bruge juleferien på at læse... hold da op, kan godt huske det ;-))

Piskeriset sagde ...

Glæder mig til din tilbagekomst - vi ses på den anden side af torsdag, hehe :-)

Dorthe sagde ...

Du vil blive savnet, men forstår dig godt. Du skal passe godt på dig selv. Håber du når det hele uden at kører alt for træt. Glæder mig til du er tilbage igen.
Knus Dorthe

Maria sagde ...

Åh studieliv og åååndsvage projekter! Håber ikke stressen får overtag og du får tid til at nyde den søde juletid :-)