lørdag den 29. oktober 2011

Turen gik til...

 Dagen idag havde vi holdt uden planer, for nogle gange skal kæreste-tid planlægges.
Det var ikke meningen, at vi skulle noget særligt, men det gode vejr indbød til en køretur ud i det blå. På mystisk vis ender alle vores køreture af den slags altid på Vestkysten og næsten altid i Lønstrup:)
 Først en dejlig lang gåtur med kameraet i hånden.
Vejret var klart, men meget koldt. Skal vidst ha investeret i nogle handsker og et pandebånd, for mine stakkels fingre og ører var ved at fryse af!
 Fra Lønstrup by går der en vildt stejl skrænt ned og kun få steder er der forsøgt sig med trapper eller stier.
Denne her var virkeligt stejl og temmeligt skæv, men ned på standen kom vi!
 Nu er der ikke ligefrem sæson for sand mellem tæerne, men sand under støvlerne er nu også godt.
Godt og velkendt.

Som altid ovre vest på var der gang i havet, med masser af bølger, men idag var det ikke noget særligt i forhold til de dage, hvor vinden blæser og havet viser tænder.


Lyset på stranden var helt fantastisk , så vi nød en lang gåtur inden vi søgte ind mod byen igen, for frisk luft giver sult i maven.
På en meget travl "Cafe Slugten" fik vi en udemærket frokost med en ordenlig "Lønstrup Øl" til, så både sult og tørst var slukket inden vi vendte næsen hjemad. 
Når vi engang vinder i Lotto (ja ja, ved det godt, det bliver nok aldrig til mere end de 35 kr.), så skal det første vi gør være, at købe et sommerhus i Lønstrup!
Den by er lige mig!
Vi spiste sent frokost, så bøfferne gemmes nok til imorgen og så spiser vi os en mad.
Aftenen skal gå i selskab med Kaptajn Jack Sparrow, dynerne og en stor pose blandselv slik:)

3 kommentarer:

Mademoiselle Black sagde ...

Skønne billeder :-) Lønstrup er en fantastisk hyggelig by desuden er Vesterhavet vidunderligt, så jeg forstår godt, at I søger mod vestkysten :-)

MissMuffin sagde ...

Mademoiselle Black, jeg er vild med, at det hele er så rår ved Vesterhavet, men jeg kommer aldrig til at bade der.
Jeg er selv vokset op på østkysten med roligt vand, så Vesterhavet er slet ikke bade-venligt. Men en god gåtur, det kan man få ved vestkysten..

SushiStegen sagde ...

Skønne billeder af et af mine ynglingssteder. Tak for turen,
SS