tirsdag den 18. oktober 2011

Tirsdag på farten..

Så blev det tirsdag og jeg holder fri fra forelæsninger og skole idag.
Jeg har nemlig et møde oppe nordpå, så jeg har taget mine forlæsninger igår og lavede lektier igår aftes.
Puuh, en lang dag! Fik endda klemt et hyggeligt cafebesøg ind med Lise:)
Så kan jeg med god samvittighed tage til møde og så bagefter besøge Randi og lille Gabriel, for det er alt for dumt ikke at gøre når jeg alligevel er i nærheden:)
Dagen idag bliver nu nok også lang, for udover møde og baby-besøg, så skal der laves lidt flere lektier og så skal jeg til yoga i aften.
Så jeg keder mig ikke i disse dage:)

2 kommentarer:

Randi sagde ...

Tak for super hyggeligt besøg :) Gabriel ææælsker at charme dig lidt!

MissMuffin sagde ...

Velbekomme, det var bare så hyggeligt! Han er bar så skøn den lille charmetrold:)