fredag den 21. oktober 2011

Fri-Fredag

Vi holder fri fra gruppearbejdet idag, for det er lidt synd for os, at vi ikke har efterårsferie ligesom nærmest alle andre. Det mente min gruppe hvertfald!´:)
Ja, jeg har jo så bare arbejdsweekend, for jeg skal arbejde både fredag og lørdag, men der skal jo også penge til alt det sjove.
Inden arbejde er der også lige lidt ting jeg skal ha ordnet. Emma skal til dyrelægen lige og ha et tjeck, for hun virker lidt medtaget efter løbetid, så jeg vil lige sike mig, at hendes hjertemedicin virker og at hun ikke fejler noget.. Så skal der støvsuges og vaskes gulv, plantes lyng i krukken på trappen og købes ind til at Nicole kommer og spiser imorgen aften. Så går den fredag hurtigt!

3 kommentarer:

Pille sagde ...

Krydser fingre for lille Emma er okay.. Det er bare aldrig rart når ens elskede dyr er syge...

MissMuffin sagde ...

Pille, det er det nemlig ikke og Emma er jo en gammel dame... Men hun er okay, hun har bare en lille infektion i livmoderen, som hun skal have lidt hjælp til at komme over..

Pille sagde ...

Godt at høre det trods alt ikke var værre... God bedring med det lille pus ..