torsdag den 29. september 2011

TEST: Løgimose skyr med hindbær, rabarber og vanilje



Når jeg ser noget nyt skal det gerne afprøves:)
I Netto faldt jeg over denne lille bøtte skyr med hindbær, rabarber og vanilje til 8 kr.
Jeg forventede en sød og syrlig smagsoplevelse, men den smagte ikke rigtigt af noget!
Hverken af hindbær, rabarber eller vanilje, bare sån lidt sødt. Øv..
Til gengæld fra konsistensen helt perfekt. Løgimoses skyr kan ellers godt være lidt grynet.
Jeg spiste den med danske hindbær, jordbær og blåbær.
Rigtig lækkert, men helt sikkert mest bærrenes fortjeneste.

Løgimoses skyr får 3 små stjerner ud af 6 stjerner.
Stjernerne er for konsistensen og den fine emballage:) Jeg kommer nok ikke til at købe det igen..

5 kommentarer:

Dorte sagde ...

Ser ellers meget meget lækkert ud - rigtig gode billeder;)

Bitten sagde ...

Åååh, den fine skål med muffins på!
Jeg har endnu til gode at prøve skyr, selv om blogland har himlet op om det i evigheder - men Fakta har det altså ikke, og det er nu en gang mit stamsted :P

Sus sagde ...

Jeg blev også slem skuffet over den anonyme smag :/ Købte den gule også - den har lidt mere smag i sig fra ingefæren.

frk. sveske sagde ...

Hej,
Jeg så den godt i reklamen, men holder mig nu til at blande mine egne bær i. Tilgengæld ser dine frisk hindbær virkelig lækre ud!
- frk. sveske

MissMuffin sagde ...

Tak Dorte:)

bitten, den er jeg også ret glad for:)
Du må ha prøvet det skyr- den fra Thise er bedst synes jeg:)

Sus, der var ingen gul i min Netto- men den var heller ikke kommet med hjem, for jeg hader ingefær!!

frk. Sveske, det gør jeg normalt også, men kombinationen med rabarber virkede spændende...