onsdag den 17. august 2011

En stille fridag..

Fridagen idag er blevet brugt meget stille og roligt.
Formiddagen gik med lidt forskelligt praktisk som at børste og studse Emma, afrime fryseren, pleje af blomster og krydderurter, vaske op, støvsuge, vaske gulv og så vaske en enkelt maskine tøj.
Jeg havde ikke rigtig lyst til at skulle ned og træne, så det blev til en dejlig lang gåtur langs Syrestien og fjorden.
Hjemme igen blev det til et lang bad, frokost og en middagslur:)
Så ikke det vilde, men når weekenden skal bruges på alt muligt andet end at slappe af, så måtte jeg jo gøre det lidt på forhånd:)
Aftensmaden var bare rester, så det har bare været nemt idag.
Nu vil jeg fortsætte med at lave så lidt som muligt:)

6 kommentarer:

Dorte sagde ...

Det har du fortjent, en stille dag - for det lyder som om, at du altid har gang i noget;)Årh den hund der - får helt lyst til, at kramme den hihi.... den er så nuser;)

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

Så ingen ømme numseballer? :)

MissMuffin sagde ...

Dorte, jeg har lidt svært ved ikke at lave noget, hvis der er noget der skal/kan laves hvertfald.
Men er der tid til det, så er jeg nu også ret god til at dovne, haha..

Kristine, ikke nogen øm mås idag nej:) Tænkte, at det nok ikke lige var så smart her op til en travl weekend- og når vejret er godt vil jeg også hellere bare gå en god lang tur.

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

Jeg forstår dig udemærket godt. En travl weekend går stærkt, og pludselig er der hverdag igen. Godt du brugte dagen ude, det er jeg også sikker på en lille firbenet bimse satte stor pris på :) hellere det, end og sidde indenfor og svede i et allerede svedfyldt lokale :)

Cæcilie sagde ...

Det lyder som en dejlig dag, efter min bedste overbevisning. Har lavet noget ret simulært selv:) God aften.
Cæcilie

MissMuffin sagde ...

Kristine, når jeg går så langt, så kan hun desværre ikke komme med, for hun kan slet ike gå så langt længere:(
Men vi tog en god gåtur og lidt solskins-slikning på trappen da jeg kom hjem:)

Cæcilie, det er også skønt nok engang imellem:)