onsdag den 20. juli 2011

Ta' missen:)

 Hjemme hos Line igår blev lille, frække Pixi rigtigt beundret og leget med.
Selvom jeg nok tog 700 billeder af hende, så er det her det eneste der blev nogenlunde. Ellers kan jeg fremvise billeder af snude, halve pixi'er og billeder uden hund, for der var gang i den:)
Som en lille "barsels-gave" havde jeg købt en frygteligt lyserødt piv-dyr, som Pixi heldigvis var glad for og som blev døbt "missen".
Så der blev leget "ta missen" mange gange i løbet af den aften, haha..
(Også selvom nogen ikke ku se, at piv-dyret var en mis)
Kristine havde bagt disse frygteligt søde sugarcookies, de var slet ikke til at stå for:)
De udstikkere må jeg vidst også hellere eje:)
Line havde lavet lækker mad; canneloni med spinat, kylligespyd på grillen og en dejlig salat med grillet pære, frisk mozzarella og pesto. Uhm.
Til dessert fik vi en LÆKKER kokosis med chokadesirup og ristede mandler. Uhm.
Kokosisen var virkeligt lækker, for den var lavet uden kokosmel  og kun på kokosmælk. Jeg gider altså ikke de flimser i min is.
Mon ikke, at opskrifterne er at finde senere:)

2 kommentarer:

Tante Sød..og den sure øko-citron... sagde ...

ej, den ligner sådan en man kan vinde på 3. hylde i Tivoli. Hold da op den er lækker. Kan du så se at få taget en masse flere billeder, jeg vil gerne se mere af den. Hvad er den for en race?
Og hvor er de fiine de pote-småkager!

MissMuffin sagde ...

Tante Sød, hun føles også lige så blød som en bamse:)
Flere billeder kan ses inde hos Line..
Det er et kryds af en coton de tulear og en bichon havanais (ind til videre synes jeg mest at hun ligner den sidste race, men det kan jo nå at ændre sig mange gange:))