onsdag den 13. juli 2011

Onsdag..

Så blev det også onsdag og en arbejdsdag starter tidligt.
Imorgen har jeg sørme en fridag igen:)
Det er også godt nok, for hvis vejret holder tørt, så skal jeg ind og se Zulu Sommerbio sammen med Salling-pigerne i Skovdalen i aften, så det bliver noget sent jeg kommer hjem.
Jeg er nu ikke den store fan af "Klovn". Faktisk så synes jeg, at det er noget nær det mest pinlige der findes!
Hvad gør man ikke for lidt popcorn og hygge med tøserne:)
Nå, først skal der arbejdes og så må jeg lige se, om jeg kan nå på torvet i min frokost-pause. Jeg aner ikke hvad vi skal ha at spise de næste 3 dage, så jeg håber at finde lidt inspiration der:)

6 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Denne uge er da lige til at klare :-P
Har du mere sommerferie i år, eller er det begrænset til enkelte fridage?

Anne sagde ...

Hej Miss Muffin.
Må jeg ikke bede om et ekspertråd til Aalborg - jeg skal på ferie i det nordjyske, og vi skal ind og spise frokost i Aalborg. Kan du ikke give et par ideer til gode caféer eller restauranter, der kan testes?

God sommer
Anne

Anonym sagde ...

Hejsa.
Følger med i din meget spændende blog og har set du nævner torvet nogle gange. Hvor lgger det henne i Ålborg?

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

iiih, sikke en skøn uge :) og ikke mindst hyggeligt med skovdalen. i er også nogle tøser der har snakket om og tage derind, dog på fredag i stedet. Meeeen, det ser ikke just ud til, at vejret vil som vi vil :( Håber du får en hyggelig tur derind søde.. og ikke mindst at vejret holder :)

Anne sagde ...

Hmmm....der skal mange popcorn til den Klovn film skulle jeg lige hilse og sige - og jeg er jo rent faktisk fan;-)

Ikke desto mindre, hav en rigtig god tur og så håber vi på tørvejr. Anyway, Zulu sommerbio er en fantastisk ting - også selvom det regner og man sidder i en klap stol med et tæppe om sig og en paraply over hovedet:-)

MissMuffin sagde ...

Piskeriset, det må man sige:)
Jeg har ikke rigtig mere sommerferie, kun de enkelte fridage.
Kommer jeg ind på studie, så tar jeg nok en uges ferie op til..
I august har jeg så også lige en forlænget weekend, for der skal vi til København...
Enkelt-dage passer faktisk også mig ret godt:)

Anne, det vil jeg gerne hjælpe med:)
Vi spiser næsten altid de samme steder, for der ved jeg at kvaliteten er ordenlig.
Cafeerne er meget ens i Aalborg, men nogle går mere op i god kvalitet end andre.
Jeg vil anbefale Cafeministeriet på Møllepladsen, Cafe Spiret på Boulevarden eller Cafe Stygge på Vesterå.
Cafeministeriet laver byens bedste brunch og er nok den mest "avancerede", Cafe Spiret laver nogle solide burgere og har et stort menukort og Cafe Stygge laver fantastiske salater(og mojitos:) ).
Alle 3 har vidst hjemmesider med menukort- håber det var svar nok, ellers skriver du bare igen:)

Anonym, det er jeg glad for at høre:)
Der er torv på Frederiksplads over for Restaurant Bones i Danmarksgade (parkeringspladsen)
Der er torv hver onsdag og torsdag fra ca. kl. 8-9 og så til kl. 13.
Der er grønthandlere, fisk, blomster og ost.

Kristine, det er nemlig en ret god uge, også selvom det er en med lørdagsvagt:)
Jeg håber der holder tørt i aften, nu må vi se!
Ærgeligt hvis I ikke kommer afsted fredag, det er så synd når den slags drukner i dårligt vejr..

Anne, jeg synes det er så pimligt at jeg kan blive helt utilpas, haha!
Jeg er ikke meget for den slags- kunne bestemt heller ikke tage på festival, for jeg er simpelthen ALT for sart, haha:)