torsdag den 23. juni 2011

Fridage...

Det er skønt at have fri:)
Når jeg har sån et par fridage kan jeg godt li at få noget ud af dem lige fra morgenstunden, så igår startede jeg med en powerwalk i mine nye sko.
Jeg ville også gerne på torvet, så jeg endte med at gå derind, handle og tage bussen hjem- det passede lige.
På torvet købte jeg ærter, ærtesalat, gulerødder, kirsebær, agurker, tomater og en vandmelon.
Uhm, hvor er der bar vildt meget lækkert lige nu!
Jeg skal helt sikkert afsted på lørdag igen!
Efter et par timer herhjemme med et bad, lidt køkkenroderi og en tur ved fjorden med Emma, hentede jeg Nicole, for vi sku liiii en lille tur i Ikea.
Jeg købte ikke noget særligt, bar li en stor plastckasse som jeg manglede til opbevaring af Aldijanas ting, for de fylder herhjemme!
Aftenen gik så i Nina og Nicoles selskab, med masser af dejlig mad. Skønt!
Idag starter dagen med en omgang yogalates og i aften skal vi feje Skt.Hans hjemme hos Lotte og Carsten:)
Fridage er en god ting...

2 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Manner! Jeg er lidt misundelig - meeen det er ok, for du er nu god til at bruge dine fridage på noget godt :-)

(hvad er ærtesalat? Altså er det bare en færdiglavet salat med ærter?)

MissMuffin sagde ...

Jeg er også svært tilfreds med de 2 fridage her!
(Vi behøver vel ikke snakke om, at efter en arbejdsdag imorgen har jeg en uges ferie):)

Nej, det er et salat-sort.
Meget sprød, meget grøn og med let flossede kanter ligesom en frisee-salat. Den smagte grøn og sprød ligesom nye ærter, så nok deraf navnet. Jeg har heller aldrig set det før, men køber det gerne igen:)