tirsdag den 28. juni 2011

Ferie med for mange planer

Altså, vi har vidst lige glemt hvad det vil sige at holde ferie!
Vores dage er fylt med planer og idag er ingen undtagelse- nå ja, og så har jeg så samtidig en af de perioder, hvor jeg bar ikke kan sove om natten!
Kl. 11 har jeg et møde og kl. 17.30 skal jeg spise sammen med pigerne fra Handelsskolen.
Imellemtiden skal jeg så lige ud og købe en barselsgave!

Randi fødte igår en fin og sund dreng på 4150 g. og 55 cm.
Ham håber jeg at få at se imorgen:)
Det er ret spændende, for Randi er den første af mine rigtig tætte veninder der har fået en baby.
Jeg skal selvfølgeligt have barsels-kage med, men jeg skal også lige ind til byen og se om jeg kan finde på et eller andet fint til sån en bette mand:)

2 kommentarer:

Dorte sagde ...

Jae - det ka godt være hårdt at holde ferie;) Men nyd det fuldt ud, det er der hvor man kan gøre alle de ting, man ikke får gjort når man er på job;)Sommer igen i dag - du kan ikk få en bedre start på din ferie;)

MissMuffin sagde ...

Ja, det er jo det og så længe det er gode ting går det nok:) Imorgen skal vi ikke noget, kun et barselsbesøg om aftenen, så der skal vi vidst bar dovne den hele dagen:)