fredag den 3. juni 2011

Årets første sommerdag..

Årets første sommerdag har vidst været idag og den har vi tilbragt i haven..
Vi har solet, snakket, drillet Emma og hev til sidst grillen frem.
Vi spiste pebersteaks, majskolber med smør og salt, kartoffelsalat og fik en iskold øl til. Ahh...
Simpelt, nemt og lækkert!
Kolonihaven blev officielt solgt i mandags, så nu må vi nøjes med haven herhjemme, men den er kun til at bruge, når naboerne er i sommerhus..
Det er dejligt, at kolonihaven er solgt, men også lidt vemodigt, for ham vi har solgt den til har nærmest valgt at udskifte alt inventar og lavet mit lille dukkehus om til sån noget stilrent og kedeligt noget. Mænd....

3 kommentarer:

Eeyorenyk sagde ...

Åh Gud - Jeg er for træt til at læse din blog. Jeg læste det først som at I havde GRILLET Emma og tænkte "WTF? O_o"

Puh - Godt man så lige tager sig tid til at nærlæse. :s

Dorte sagde ...

Sidder lidt for mig selv og stor griner af første kommentar;)Åh ja som man ka læse forkert;)
Kan sagtens følge dig MissMuffin mht. kolonihaven.....det er lidt surt - men lyder trods alt til, at i har formået at hygge jer hjemme i haven;) Det jo dejligt i har den mulighed;)

MissMuffin sagde ...

Haha, gå i seng!!!
Emma er IKKE grillet, det er hun vidst for gammel og sej til:)

Dorte, jeg ku heller ikke la være med at grine- stakkels Emma:)
Det er lidt surt ja, men det er der ikke noget at gøre ved, for nu er det ikke længere vores- det bar så synd, at det fine lille hus skal "ødelægges" på den måde...
Bar naboerne ikke er hjemme med deres hund, så har vi en dejligt stor have, som vi kan bruge..