mandag den 14. marts 2011

Tulipanflugt...

Tulipanerne fra i onsdags ser efterhånden ud, som de prøver at flygte fra vasen.
Måske de prøver at flygte fra det grå vejr og triste lys..
Der må friske forsyninger til idag..
Klokken blev alt for hurtigt halv7 her til morgen og Kristian vækkeur ringede, lige da jeg sov allerbedst.
Jeg kunne selvfølgeligt bare sove videre, for jeg møder først 10.30 idag.
Der er stadig en masse der ikke har fået plads i køkkenet fra de lækre goodiebags og der er også noget vasketøj, der lige skal lægges sammen, på plads og stryges. Så ekstra timer under dynen dur ikke...

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Du skal putte lidt kartoffelmel i vandet til tulipanerne og røre det rundt. Så vokser de ikke ud af vasen. Det er et råd jeg har fået og det virker perfekt.

MissMuffin sagde ...

Det må jeg prøve:)
Tak for tippet!

Grith sagde ...

Det ser nu lidt sjovt ud.

Jeg var nok blevet liggende - så havde jeg måtte klare det andet senere - men det er nok fordi jeg i dag bare gerne ville sove lidt mere.

Hav en rigtig god dag.

Miss A sagde ...

Hej Miss M :)

Sikke et sjovt tip fra "Anonym" med kartoffelmel. Det skal da helt sikkert prøves :)

De bedste hilsner fra
Anita
Liv og Mad

MissMuffin sagde ...

Grith, jeg kan faktisk også godt li de vilde tulipaner, men det var nu også fint hvis de engang imellem blev i vasen:)

MissA, det er hvertfald værd at prøve:)

lakrids sagde ...

Uh sådan så mine tulipaner også ud igår men så klippede jeg dem bare meget korte og puttede dem i min korte vase med lidt grene fra haven og så så de så fine ud igen.

Men næste gang vil jeg da også prøve kartoffelmel tippet. Så tak for det.

Tak for en dejlig blog, jeg har lige fundet dig i sidste uge men tror jeg kommer til at følge den en del

MissMuffin sagde ...

lakrids (skønt navn:)), mine bliver også klippet ned i aften, for blomsterne er staig fine, mens bladene er begyndt at blive noget mørke i spidserne.
Jeg må lige se, om der er nogle grene ude i haven som jeg kan stjæle, for det vil sikkert se rigtig fnt ud.
Jeg håber, at du bliver glad for at følge med herinde. Det er altid spændende med nye læsere:)