onsdag den 30. marts 2011

TEST: Santa Maria Nacho Rolls

Her til aften prøvede vi Nacho Rolls med Sweet Tomato-smag.
Super lækre! Især Kristian var ret vilde med dem.
En lille bitte smule mere tomatsmag ville jeg måske godt ku bruge, men de er nu alligevel rigtig gode og de vil helt sikkert blive købt igen.
De ville også være en god snack med lidt guacamole og en kold øl:)
Vi smagte på dem både kolde og efter en hurtigt tur i ovnen.
De er bedst når de li er lunet, men de skal kun have et kort øjeblik, for de tager hurtigt farve.

Jeg vil give Santa Marias Nacho Rolls 6 ud af 6 stjerner.

4 kommentarer:

Sandra sagde ...

Ej, hvor sjovt, dem har vi lige stået og kigget på i dag!
Tak for anmeldelse - de må prøves! :)

MissMuffin sagde ...

Fru H-T, dem kan i roligt prøve:)

Miss A sagde ...

Hej Miss Muffin :)

Jeg er helt vild med meksikanske chips, dem må jeg helt sikkert prøve en dag :)

De bedste hilsner fra
Anita
Liv og Mad

MissMuffin sagde ...

MissA, det er jeg altså også!
Især med guacamole, salsa og creme fraiche til, mums:)