mandag den 21. marts 2011

TEST: Æble-Hindbærbrus fra Aarstiderne

Altså, nu har jeg jo før fortalt om, at jeg elsker pæn emballage og det her er altså pæn og lyserød emballage:)
Sammen med Nicole testede jeg denne flaske med Æble-Hindbærbrus fra Aarstiderne, som er en æble- og hindbærjuice tilsat lidt bobler.
Det er en super dejlig drik, lige efter min smag, for den er dejligt sød, men med en smule syrlighed og bløde bobler.
Vi blev enige om, at den ville passe rigtig godt til en varm sommeraften uden alkohol eller måske som en tøset velkomstdrink med en sjat vodka i:)
Et minus er, at jeg ikke ikke rigtigt tror, at den kan købes andre steder end på Aarstidernes hjemmeside, så man kan ikke bar li smutte i Føtex efter en flaske.
Den er vidst udsolgt på hjemmesiden, men der er en ligende drik med blåbær til 198 kr. for 6 flasker.
Dvs. en pris på 33 kr.pr. flaske, hvilket jeg synes er yderst rimeligt:)

Jeg vil give Æble-Hindbærbrusen 6 ud af 6 stjerner.

6 kommentarer:

Miss A sagde ...

Hej Miss M :)

Uhm, den der lyder altså også lige til at være i min smag!

De bedste hilsner fra
Anita
Liv og Mad

Bitten sagde ...

Yay, nu glæder jeg mig til at smage den!

Camilla (Himmelske Kager) sagde ...

Den vil jeg glæde mig til at smage :-) Du har ret i,a t det kan afholde en fra at købe den, hvis den er for besværlig at få fat i.

MissMuffin sagde ...

MissM, den er også rigtig god!

bitten, det kan du roligt gør- jeg villeønske, at der var mere end en flaske i posen hvertfald:)

Camilla, den smager godt:)
Sån er det jo, hvis den ikke er til at købe uden et abonnement hos Aarstiderne og man så også skal købe 6 af gange, det kommer nok til at afholde mig...

BRUUN by BRUUN sagde ...

Uhmmmm - lyder som noget, jeg ville elske :-)

/Linda

MissMuffin sagde ...

Linda, jeg tror også, at det kunne være ret vanedannende:)