tirsdag den 15. marts 2011

Fodboldtosse..

Om en time skal jeg køre Kristian til lufthavnen, for han skal selvfølgeligt li til London for at se fodbold.
Igen...
Ingen romantiske ture til Paris til mig, nej nej.
Fodboldture med kammeraten er vigtigere:)
Det nu også skønt nok at være lidt alene engang imellem, så bar han kommer hjem igen er det fint med mig.
Når jeg har afleveret Kristian skal jeg mødes med Lise til lidt hurtig shopping og en cafetur, imorgen kommer Nicole og spiser og på torsdag har jeg en fridag, som jeg tilbringer i Frederikshavn ved Lotte.
Så gik de dage sån set stærkt:)

5 kommentarer:

Miss A sagde ...

Hej Miss M ;)

Jamen det lyder da som om, at du får nogle rigtig hyggelige venindedage - hils i Frederikshavn, der kommer jeg jo fra ;)


De bedste hilsner fra
Anita
livogmad.blogspot.com

MissMuffin sagde ...

Miss A, er det rigtigt? Jeg har boet der i 1½ år, så den by har en hel speciel plads i mit hjerte, for det var nogle gode år..

Miss A sagde ...

Ja, det er helt rigtigt :)

Mine forældre bor lige overfor Bangsbostran Skole, og min lillebror bor der også stadig ;)

Det er en dejlig lille by, og jeg kommer også hjem til Frederikshavn i Påsken ;)


De bedste hilsner fra
Anita
livogmad.blogspot.com

MissMuffin sagde ...

Ok, det er også et dejligt område.
Jeg boede i Asylgade, lige bag tatovøren- et ret spændende og hyggeligt sted at bo:)
Jeg tror ikke, at jeg skal i byen i Frederikshavn i påsken som sidste år, for vi tar nok i sommerhus i stedet. Elles er det faktisk ret hyggeligt at gense alle dem man enganggik i byen med hver weekend...

Miss A sagde ...

Ja, selv om det snart er 10 år siden, jeg flyttede fra Frederikshavn, så synes jeg også stadig, at det er sjovt at gå i byen der, og gense alle de gamle hoveder :)

Men jeg har fødselsdag i Påsken, så den kommer nok til at stå på familiehygge for mit vedkommende i år. Også er det første gang, at min kæreste skal med til Nordjylland - så det bliver lidt spændende :)

De bedste hilsner fra
Anita