onsdag den 9. marts 2011

Chloe'

Mød min nye bedste ven: Chloe'.
Her på det sidste er jeg igen begyndt at bruge parfume, hvilket jeg ikke rigtig har gjort i nogle år, men jeg er ret kræsen med duftene.
Lige nu bruger jeg den sorte og den hvide "Daisy" fra Marc Jacobs.
Den anden dag supplerede jeg samlingen med denne skønnee duft fra Chloe'.
Den dufter rent, varmt og let, lige noget for mig.
Det er lige som "daisy"-parfumerne en lidt dyrere duft. 30 ml. kosteder omkring 435 kr.
Jeg havde jo et gavekort, så jeg skullle ikke af med så meget selv:)

7 kommentarer:

Sarah sagde ...

Ihh den duft er jeg også slem begejstret for.... Har bare desværre ikke et gavekort ;-)
Go' dag hilsen sarahbrink.blogspot.com

MissMuffin sagde ...

Sarah, den er også rigtig god:)
Du må tømme sparegrisen så- det er lidt af en udskrivning for så få dråber:)

Therese sagde ...

Jeg har aldrig duftet den, men jeg kunne sagtens finde på at købe den, udelukkende pga. den smukke flakon :-)

Mette Lykke sagde ...

Chloe var jeg meget glad for da jeg var i 20 erne.. Det er pragtfuld duft til unge piger..
Fin ny flakon den har fået.
Knus til dig og Emmapigen.

Miss A sagde ...

Hej Miss M :)

Uhh, den har jeg ikke duftet før..

De kan være, jeg lige skal en tur forbi Matas og dufte den. Er jo ved at lave ønskeseddel til min fødselsdag i april :)

De bedste hilsner fra
Anita
Liv og Mad

MissMuffin sagde ...

Therese, det var også det der tiltrak mig i første omgang og så dufter den tilmed helt fantastisk:)

Mette, jeg vidste ikke, at det va en klassiker, men det gør det jo kun endnu bedre:)

MissMuffin sagde ...

Anita, den er vildt skøn!
Alle på arbejde kommenterer den hvertfald, for den dufter sån helt tilpas og dejligt:)
God ide til ønskeseddelen:)