onsdag den 29. december 2010

Burlesque..

Sammen med min søde veninde og frisør Christina var jeg inde og se Bourlesque idag.
Historien er der ikke så meget nyt i; fattig pige kæmper sig til tops, en rig mand, den ægte kærlighed, problemer som først løses i sidste øjeblik og en lykkelig slutning.
Alligevel ELSKER jeg den:)
Smukke skuespillere, flotte dansescener, fantastiske sangnumre og en helt igennem gennemført handling og gennemførte detaljer i scene, kostumer og valg af skuespillere.
Jeg synes, at Christina Anguilera er en dygtigt skuespiller og hun overraskede mig positivt.
Det skal så heller ikke være nogen hemmelighed, at jeg er fan af hendes musik og i filme var der også nogle virkeligt gode sangnumre.
Cher var også helt ok, men ikke noget særligt.
Cam Gigadent, som spiller den fattige sangskriver og tjener i filmen er virkeligt også hot, så han trækker også op. Mums.
Er man til dansefilm, så er den efter min mening helt sikkert værd at se!




De smukke billeder taler næsten for sig selv- se den:)

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Uhhh den ser god ud - jeg er en sucker for danse/musik film!!!

- Maj

MissMuffin sagde ...

Så bliver du nød til at se den:)
Det er en rigtig god og flot tøsefilm..

Anonym sagde ...

Lyder som en god film, men vist ikke en jeg kan lokke kæresten med ind og se ;-)

Godt nytår til dig, glæder mig til at vi mødes i 2011!

Mange hilsner
Birthe

Piskeriset sagde ...

Hehe - jeg er ellers ikke til tøsefilm, men denne her skal jeg se - og tilmed med Bedstevennen! Håber vi kan finde en biograf i nærheden, hvor den går :-)

MissMuffin sagde ...

Birthe, så skal du da hvertfald være ret ihærdig med at forklare, at der er mange, smukke og letpåklædte kvinder der vrikker rundt i filem, men jeg tvivler på det lykkes dig:)

I må også have et rigtig dejligt nytår!

Piskeris, dansefilm er jeg helt vild med, men ellers er jeg ikke til alle de der tøsefilm:)
Bedstevennen skal nok overleve, der er masser af smukke kvinder iført meget afslørende lingeri:)