fredag den 19. november 2010

Manglende mad...

Der er ikke meget mad-blogger over mig for tiden, men overskuddet er ikke så stort og så er det de gamle retter der kommer på bordet herhjemme og nogle gange lidt hurtige løsninger som salat eller sandwich.
Fiskefrikadeller, pasta bolognese og suppe har været på menuen...
Idag blev det en omgang italiensk kærlighedsmad, som må være en af mine livretter.
Enkel forberedelse, hurtig tilberedning og så er der lige plads til at tænde et par stearinlys og trække en flaske vin op inden der er serveret. Mums.. Idag jævnede jeg med lidt piskefløde, det skader ingenting:)
Normalt craver jeg efter nogle bestemte ting; pasta, fisk, tomat, pesto osv og det er ligesom der min inspiration kommer fra, men lige for tiden er det eneste jeg craver efter chokoladekage og mandariner, men det er der nu ikke så meget at skrive om, haha...
Jeg håber at appetitten og lysten til at lave mad snart vender stærkt tilbage sammen med lidt overskud:)
Nu vil jeg se en lille film og nyde en flødeskumskage!

Ingen kommentarer: