tirsdag den 9. november 2010

Lidt af hvert...

Altså det der snevejr, det har jeg altså ikke meget fidus til. Det er alt for dejligt, det vådt og alt for koldt..
Så vi strejker, Emma og mig. Inde i sofaen, med sokker og pyjamas.
Nu hvor Kristian ikke var hjemme, så blev det bar til en rest tomatsuppe fra fryseren.
Nemt, nærende og varmende.
Snart er mine rugbrød færdigbagte, så her dufter skønt af nybagt brød, mandariner og shampoo, for jeg har lige været i et velduftende og skoldhedt bad..
God tirsdag:)

3 kommentarer:

Tina Liel sagde ...

Snevejr hvad!!!!!! Lidt for tidligt men det kalder jo på hygge. KNUS♥

Irene E. Jensen sagde ...

Haha, for dejligt men også for vådt :P Lidt tosset ;o)

Jeg tænkte på.. er du på hundegalleri? (:

MissMuffin sagde ...

Tina, rigtig meget iskold slud, men det er nu ikke meget det har lagt sig- heldigvis! Jeg er ikke noget snevejrs-menneske:)

Raenne, det var jeg engang:)
Brugte det endda meget, men blev så trær af tonen derinde og alle de uansvarlige hundeejere, så jeg slettede vores profil derinde i ren tværhed! Siden har jeg faktisk ikke brugt det...