fredag den 29. oktober 2010

Weekend...


Vi er landet i sofaen for resten af denne fredag. Mætte, glade og trætte, som man nu engang er hver fredag.
Aftensmaden skulle være god, men hurtigt. Denne gang efter Kristians smagsløg, nemlig med tigerrejer- jeg er ikke den store fan af rejer, men kan da godt spise dem.
Så pasta, tigerrejer og resten af grøntsagerne fra køleskabet i en omgang flødesauce, så var der mad.
Imens blev der bagt brød. Mere om det en anden gang, for nu vil jeg flade helt ud, nusse Emma lidt på hendes varme mave og bladre i det magasin, som Kristian havde med hjem til mig.
Ha en dejlig fredag allesammen:)

2 kommentarer:

Joan sagde ...

Hejsa :)
Hvor har du købt de rejer?
Vi er vilde med black tiger rejer, men køber dem af princip ikke, da der har været så meget omkring måden man "dyrker" dem på.. Men disse der ud til at være lidt fairtrade-agtige..

Er fast læser af din blog, men meget meget dårlig til at få smidt en kommentar :) Nyder dog at læse med.

Hilsner fra Rold

MissMuffin sagde ...

Hej Joan

Velkommen til:)
De var fra det der hedder "Butlers choice" og betød, at der var taget hensyn til spildevand, arbejdsforhold og nul børnearbejde. Så det er vidst sån noget fairtrade-mærke.
Jeg købte dem i Kvickly X i Nørresundby, tror der var 2 slags..
Jeg har fået bedre rejer end dem, men de var nu ganske udemærkede:)