onsdag den 27. oktober 2010

At sove over...

Hmm... Jeg er sku ik for heldig med mig selv de her dage!
Først en søvnløs nat igår og så en alt for søvnfyldt nat idag, for jeg er først lige stået op for et kvarter siden!
Sån ca. på det tidspunkt, hvor jeg plejer at sidde uden i bilen..
Jeg hader at sove over, men det sker da heldigvis sjældent..
I stedet for at få en dag fuld af stress, så har jeg bestemt mig for at holde en fridag idag. Så er der tid til at vågne ordenligt og samle lidt sammen på mig selv, så resten af ugen ikke ender i samme kaos...
Selvom jeg er et morgenmenneske og godt kan li at være tidligt oppe, så er jeg en langsom starter og kan godt li at følge morgenens faste gøremål stille og roligt.
Kunne sagtens komme ud af døren på halv tid, men jeg kan godt li, at der er plads til at vågne og mentalt forberede sig til dagens opgaver..

4 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Hehe - men i det mindste har du indhentet noget af søvntabet :-)

Jeg har efterhånden opsparet et solidt søvnunderskud, og da jeg skal møde senere i dag, tænkte jeg i går, at så kunne jeg sove med ørepropper i, så kattene ikke ville vække mig, som de plejer.

Resultat: jeg vågnede en time TIDLIGERE, end jeg plejer! :-O

Så nu har jeg da fået gjort lidt rent i stedet... suk...

MissMuffin sagde ...

Det må man sige!
Til gengæld er forvirring stadig stor!
Haha, det må kaldes optimeret søvn, jeg må ha fat i ørepropper, så behøves jeg slet ikke sove så meget!
Tror også støvsugeren skal svinges en omgang herhjemme idag, det burde være til at overkomme sån en onsdag der ender som fridag..

Annette sagde ...

Rigtig god fridag. Skal du ud på noget vildt, som shopping for eksempel eller skal du og Emma nyde dagen i sofahjørnet.

MissMuffin sagde ...

Annette, vi skal bar dovne, ja vi skal:)
Emma har fået manicure og en klipning og jeg har været i Netto, for min søde veninde Lise kommer og spiser i aften og den slags kræver jo lidt proviant..
Så nu dovner vi bar igen- der er heller ikke vejr til andet end sofa, bagning og stearinlys:)