mandag den 27. september 2010

Morgenstress...

Lillebrors bil kører desværre ikke endnu, der skal reservedele til..
Så jeg skal tage bussen og det er sikkert fint nok...
Bortset fra, at det lige har slået mig, at jeg vidst nok skal på kursus i Dronninglund idag og vidst nok kl. 8.00, men jeg er ikke sikker..
Sådan noget skidt....
Jeg må bare håbe på, at Kristian kan undvære bilen og at jeg skal på kursus idag og ikke imorgen, fordi det er overbooket idag...
Jeg må se om jeg evt. har nogle af mine kollegaers mobilnummer gemt et eller andet sted, så må jeg lige sms'e dem og håbe de kan hjælpe mig...
Typisk dårlig start på en mørk og kold mandag!

2 kommentarer:

Annette sagde ...

Jeg håber du fik check på det hele og at morgenstressen lagde sig som dug for solen, den sol vi ikke ser meget til lige i øjeblikket.

MissMuffin sagde ...

Vi fik det hele til at lykkes heldigvis og nu kan jeg snart vende hjem til Emma i sol og stormvejr:)