fredag den 13. august 2010

Fredag...

Fredag... Ahhhh.... Sidste dag på arbejde inden 4 ugers skoleforløb med korte dage...
Bliver skønt at have tidligt fri igen!
Kristian har endda en uges ferie næste uge, så det bliver skønt..
Første halvdel af ugen er booket, men den sidste halvdel bliver i kolonihaven, så der må altså godt snart komme noget ordenligt tørvejr igen...
Vi skal være færdige og klar til efteråret derude, så vi kan nyde de sidste varme dage, som august/september sommetider kan byde på..
Weekenden starter godt, for i aften er vi inviteret til vores "hundepassere" Kristina og Michael for at spise. Kristina har været på ferie i snart en måned, så glæder mig til at se hende igen:)

4 kommentarer:

Annette sagde ...

Åh, hvor lækkert.....
Hvor bliver det skønt, at du igen kan sove lidt længere og have kortere til/fra arbejde.
Hav en rigtig god "sidste" arbejdsdag ☺.

MissMuffin sagde ...

Det bliver rigtig lækkert Annette, jeg glæder mig rigtig meget...
I virkeligheden er jeg vidst kun egnet til at arbejde på deltid, det passer meget bedre til mit tempetament!
Nu bliver der tid til ekstra gåture, rengøring og madlavning om eftermiddagen og langsomme morgener...
God weekend!

Piskeriset sagde ...

Det er skønt med weekend - håber I rigtig får hygget jer :-)

MissMuffin sagde ...

Piskeris,weekend er den bedste tid på ugen:) Ha en god weekend!