torsdag den 17. juni 2010

Torsdag...

Igår var igen tid for madklubben med gymnasie-pigerne og det var skide hyggeligt om det plejer at være:)
Vi snakkede fodbold(godt vores kærester ikke kunne høre os, det var li til en oddset-reklame, haha), Maries fede nye lejlighed, mascara, kageopskrifter og alt muligt andet..

Idag er lang torsdag, men jeg har også brug for den, hvis jeg skal nå at blive færdig inden ferien.
Imorgen starter min ferie jo!!
Arbejdsopgaverne er mange, men jeg har virkeligt været effektiv denne uge og ryddet helt vildt om i mine ting, så det er til at overlade til andre med god samvittighed.
Kl. 13.00 skal jeg til samtale med min chef.
Vi skal snakke fremtidsplaner, altså hvad jeg vil når jeg er færdig til februar..
Jeg har bestemt mig for, at jeg vil læse til Socialrådgiver, så jeg er noget spændt på hvordan det bliver modtaget.
Jeg er færdig på kommunen i februar 2011, men kan først starte på uni september 2011, så det ville være dejligt hvis de ville beholde mig det halve år ind til jeg kan starte der. Jeg tvivler desværre bare lidt, for til den tid er jeg noget dyrere i drift end en elev.. Så kryds fingre!

4 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Pøjpøj med både opgaver og samtale. Jeg har også ret travlt på arbejdet i dag, så hænderne er optagede, men jeg prøver at krydse tæer i stedet :-P

Det Stormske Køkken sagde ...

Jeg synes det er en rigtig god beslutning. Jeg selv starter på 6. semester her 1/9, så du må sige til hvis du har nogle spørgsmål :)

Hihi, og jeg kender godt det der med at lyde som en Oddset-reklame ;)

Mette Lykke sagde ...

De vil da ikke af med dig..
Ferie lige om lidt, juhu til dig.

MissMuffin sagde ...

Piskeris, det hjalp ikke så meget desværre:)
Der blev kun en ledig stilling når vi er færdige og nu hvor den anden elev gerne ville blive, så var det oss mest fair at hun fik den..

Rebelsig, jeg tror faktisk jeg har godt styr på det- men nu arbejder jeg også med det til hverdag- kunne jo bar godt tænke mig at være den der bestemmer, haha:)

Mette, måske ikke, men kommunens pengepung er tom, så en sku der ryge:)