fredag den 4. juni 2010

Fredag og solskin..

Hvor er det dejligt med det gode vejr, vi har haft den her uge..
Desværre har vi haft et lidt travlt program, men idag skal vi i kolonihaven når vi har fri fra arbejde.
Bliver skønt at komme derud og nyde det lidt i solen. Måske vi skal grille en smule? Det har vi ikke gjort endnu i år, men det går nok, for vi er inviteret på grill både lørdag og søndag...
Drivhuset skal hvertfald samles, så de stakkels tomater kan komme ud under lidt bedre forhold, for de har det lidt hårdt på den trange plads og i den gode varme herinde...

6 kommentarer:

Mig sagde ...

Er det purløg i blomst du har taget billed af ?

Rigtig god weekenden - vejret lyder til at blive have vejr - Dejligt.

Hyggehygge
Marianne

MissMuffin sagde ...

Marianne, det er det nemlig:)
Vi har mega meget purløg i haven, men det er desværre også nabohundens ynglings-tissested, så vi holder os til vores egen lille potte i vindueskarmen:)

Knus

Tine / det bedste jeg ved sagde ...

Fredag med solskin er altid en skøn start på weekenden!

Det bliver da bare SÅ skønt at få samlet drivhuset Muffin! Det bliver de stakkels tomater glade for. :-)

Knus Tine

Mig sagde ...

Det er da en bisse hund, men ja.. Min hund kan godt lide at spise af både persille og purløg, så har mit i en potte, som han ikke kan nå !

Hyggehygge

Lone sagde ...

Hvor er de muffins, du har købt, dog bare søde :)

Nu håber jeg ikke, at I får for mange problemer med at samle jeres drivhus. Vores nabo har bandet og svovlet de par dage, det tog ham at samle sit :-)

Rigtig god weekend.

MissMuffin sagde ...

Tine, fredage er den bedste dag på ugen nærmest:)

Lidt sjovt at han er vild med purløg og Marianne- måske han har hørt, at persille er godt for at få en frisk ånde:)

Lone, sån håber jeg godt nok ikke det går for os!
Jeg er ikke særligt god til sån noget, men Kristian plejer at ha styr på det:)