torsdag den 27. maj 2010

Fællesdag i Forvaltningen...

Min hadedag!
Ikke nok med, at torsdage normalt er lange, men denne her er ekstra lang, for vi er først færdige kl. 20!!
Ligesom sidste år har vi idag fællesdag, hvor vi allesammen skal lave noget sammen. Planen er holdt hemmelig, så vi skal bar møde op kl. 8.15 til morgenmad og så ellers finde os i hvad dagen byder.
Jeg hader sån noget (undskyld mig) pædagogisk pis! Vil hellere på arbejde, men alle andre synes det er ih og åh så fantastisk og der er ingen vej udenom..
Sidste år sejlede vi kano og spillede på primitrive trommer (trump). Året før fangede de haletudser og sang i kor. Det er altså li mere, end hvad jeg har humor til...
Eller så er det bar min indre autist, der gør man sur, for den bryder sig ikke om, at jeg ikke ved hvad jeg skal lave hele dagen. Bare det, at det gør det ret besværligt at vælge dagens påklædning, kan hidse mig op. Det bliver bar træningstøj..
Nå, men I må hvertfald have en god dag:)

9 kommentarer:

MissT sagde ...

Øv altså, har det på samme måde. Det er da skide irriterende ikke at vide hvad man skal eller hva tøj man skal tage på. Men håber du får en god dag alligevel

Irene sagde ...

Op med humøret, det bliver sikkert sjovt... Men om jeg kender det, jeg er hellere ikke til disse projekter..
Ha' en dejlig dag alligevel.
Knus Irene

Stine M.H sagde ...

er det en colliehund du har? :)

Miss Midtjylland sagde ...

Halløj - jeg kan huske, der var noget med enorm sult sidst du var afsted - jeg hpber, du har fået smurt en go go madpakke? Jeg krydser fingre for at du kommer hel hjem - og at du -trods alt -har haft en super dag

Garn, hund & kat sagde ...

pøj pøj håber det går bedre end du forventer *s*

Mette Lykke sagde ...

Hold ud, min ven.

MissMuffin sagde ...

MissTulle, den har været til at overleve, men jeg kunne godt ha sparet mig al den ekstra tøj:)

Irene, det har også været ganske hyggeligt, men det der teambuilding siger ikke mig så meget. Ko9llegaer er kollegaer og vil man dem mere end arbejde, så skal man nok finde ud af det:)

Stine, en collie? Det ved jeg ikke hvordan du kan få Emma til med hendes flade næse og flapøre:)
Emma er en gammel pekingeser, så det er noget lidt andet- men hun er bestemt lige så smuk som en collie:)

Pia, du kan godt huske min traumer, haha:)
Der har været madpakke med, men idag var der mad nok- men frokosten var ikke særlig god, men det gik alt sammen:)

Sisses mor, det gik hverken værre eller bedre end forventet:)

Mette, jeg holdte ud:)

Piskeriset sagde ...

Jeg er heller ikke vildt begejstret for den slags arrangementer, hvor man ikke ved noget i forvejen, men det lyder heldigvis til, at du kom godt igennem dagen :-)

MissMuffin sagde ...

Piskeris, jeg overlevede, men er simpelthen så træt idag. De burde belønne sig med en fridag...