tirsdag den 13. april 2010

Hundesitter...


I aften skal Emma og mig på besøg.
Søde Kristina vil rigtig gerne passe Emma mens vi er i Spanien og hun er en af de få jeg tør overlade hende til:)
Men for at Emma ikke får det helt store chok over at blive forladt i en uge, så besøger vi lige Kristina et par gange, så hun er tryg ved hendes lejlighed..
Selvom det lyder åndssvagt, så har jeg det virkeligt dårligt med at skulle aflevere hende et andet sted for en hel uge!
Heldigvis ved jeg, at Kristina vil forkæle hende rigtig meget, så hun kommer hvertfald ikke til at lide nogen nød:)
Der er fundet en til at tage sig af lejligheden mens vi er væk, for det er lidt træls hvis den skulle være alene hjemme en hel uge- så der er også sørget for nogen til at tage sig af mine tomatplanter:)

9 kommentarer:

Mette Lykke sagde ...

Jeg forstår dig, jeg har altid store overvejelser når mine vovser skal passes..
Men jeg er sikker på Emma bliver passet som den prinsesse, hun er.

Ditte sagde ...

Er sikker på hun får det super godt :) Havde det på samme måde med Oskar da vi var på Tenerife. Han var hos min faster og onkel hele ugen, og det var slet ikke noget problem.
Da vi gik, fik han lidt at spise, og resten af tiden opførte han sig, som om han altid havde boet der :)

Linda sagde ...

Hvor er det et fantastisk foto af hende :o)

MissMuffin sagde ...

Mette, det er altså svært at overlade dem til andre:)
Er sikker på Kristina vil forkæle hende rigtig meget, så det skal nok gå:)

Ditte, det tror jeg også hun gør.
Hun er jo bar blevet så gammel, så hun har så mange små særheder der helst skal efterleves- og så har hun også en del medicin man lige skal holde styr på:)
Men Emma kommer nok til at nyde det, for Kristina har ingen have og det betyder flere gåture- og så i et nyt kvarter:)

Linda, det er nemlig bar super godt- hun er så smuk:)

Annette sagde ...

Godt, at I har fundet et rigtig godt sted til den lille skovtrold. Det er altid et problem med pasning og hvem man tør aflevere guldklumpen til.
Det bliver utrolig lækkert med lidt sol på kroppen, nede under sydens sol.

Piskeriset sagde ...

Det lyder som en meget fornuftig plan. Har I ikke først rejst uden Emma?

MissMuffin sagde ...

Annette, det er nemlig svært at skulle betro sin lille guldklump til andre- også fordi hun efterhånden er blevet så gammel..

Det er vores første rejse mens vi har haft Emma, så det er første gang hun skal passes ude så længe..
Normalt er hun hos min farmor og farfar hvis vi skal overnatte et andet sted, men jeg tør ikke betro dem opgaven for en hel uge med medicin og sån..

Garn, hund & kat sagde ...

uha det er ej nemt at overlade in vu til andre. Min erfaring er at vuf tager det nemmest hvis den ikke bliver forladt hos passeren af sine mennekser - men at det er paeren som henter en i den hjem. Faktisk ligesom små børn oftest også har det.

Så når mine skal passes så bliver de hentet inden jeg kommer hjem, og jeg henter dem så hos passeren. Den ordning fungere rigtigt godt her.

Jeg håber I alle 3 får en god ferie :-)

MissMuffin sagde ...

Emma er faktisk rigtig god til at blive passet andre steder..
Hun falder hurtigt til og reagere ikke på at blive forladt, så det er nu nok iikke hende der har det værst:)