lørdag den 24. april 2010

En tur i Hammer Bakker...

En tur på handlen kunne ligeså godt kombineres med en gåtur med den lille hystade i Hammer Bakker i Vodskov.
Emma er på vej i løbetid, så hun er virkeligt irriterende! Har det næsten helt dårligt med at skulle aflevere hende hos Kristina på tirsdag!
Nu er hun heldigvis træt og noget mere rolig, så kan jeg få lavet lidt.
Jeg må nok hellere få kastet mig ud i at ompotte de tomater, for der er snart tomatplanter over hele vindueskarmen, for ikke at tale om de ret så ivrige agurker...

2 kommentarer:

Mette Lykke sagde ...

Nu havde du vel husket et varmt halstørklæde til din fortiden sarte hals, du skal jo være på toppen, når du skal ud og rejse..

MissMuffin sagde ...

Det havde jeg Mette, det allerstørste jeg har. Selv vinterjakken blev trukket frem igen, så der ingen fare var- og jeg svedte så eller bar derud af:)
Det er hverken blevet bedre eller værre, så vi må håbe det betyder at baktusserne har fotrudt og overvejer deres tilbagetogt...