søndag den 7. marts 2010

Ud at køre med de skøre...


Den vanlige søndagsrengøring og vasketøj er udskudt eller delvist overladt til Kristian, for idag skal jeg på tur med Dianna og Randi..
Vi havde egentlig en aftale om at skulle spise sammen i fredags, men Dianna fik pludseligt nys om et kagebord med 30-50 forskellige kager til fornuftig pris og det kunne vores kage-elskende hjerter jo ikke modstå:)
Så idag drager vi 3 afsted til Fossdalen ved Tranum og vælter os i kage!
Først skal jeg dog lige en tur ud og se Diannas forældres nye hus.
Dianna og mig har gået i folkeskole sammen og var i mange år helt uadskillige. Hendes forældre boede midt i Voerså by, men det er de blevet trætte af og har nu købt en stor gård på landet, så den må jeg lige ud og se:)
Kristian er godt tilfreds (dog ikke med at han skal handle til ugen), for der er superligafodbold hele eftermiddagen og nu bliver det helt uden forstyrrelser, haha..

4 kommentarer:

Tine / det bedste jeg ved sagde ...

Mums, det lyder lækkert! :-) God fornøjelse Muffin.

Her står den også på fodbold – vi skal på stadion og se Esbjerg vinde over Randers. ;-)

Kh. Tine

Irene sagde ...

Uhmmmm...hvor er jeg misundelig, et kæmpe kagebord lyder godt nok lækkert.
Rigtig god fornøjelse og jeg glæder mig til at høre og se en masse billeder af de mange kager.
Knus Mrs Cakeaholic ;-)

Malene og Ditte sagde ...

Hej Muffinpige..

Jeg må lige sige at din blog har inspireret mig til både at prøve selv og til at læse blogge. Elsker at du lægger opskrifter ud og er SÅ jaloux på jeres kolonihavehus (synes helt klart det skal være pastelfarvet).

Har så fulgt lidt med i dine indlæg og nu så jeg at I skal til kagebord i dag og derfor vil jeg lige anbefale Ninas naturcafe hvis I en dag kommer til Sjælland. Har ikke selv været der, men hørt meget godt om den og kagerne ser vidunderlige ud. Håber kagerne smager i dag. :)

Hilsen Ditte

MissMuffin sagde ...

Tine, du sku ha været med! Kommer du på de her kanter slæber jeg dig altså med på tur, jeg tror li det ville være dig:)
Min fodboldtosse sidder klinet til skærmen herhjemme og ser fodbold!

Irene, det var så lækkert.. Puuh, hvor ligner mine mave en der er gravid i 6. måned!!

Hej Ditte..
Tusind tak for de pæne ord, dem blev jeg rigtig glad for!
Opbakningen til det pastelfarvede kolonihavehus er straks viderebragt:)
Kristian er fra Sjælland, så måske vi kommer forbi en dag:). Jeg vil hvertfald lige huske på den, for det lyder rigtig spændende..

Knus MissMuffin