tirsdag den 16. marts 2010

Tirsdag..

Så ser det for alvor ud til min krop er samarbejdsvillig, for der er ingen kvalme og svimmelhed her til morgen...
Tvang også mig selv til at spise en skive rugbrød igår og det hjalp virkeligt på det hele- ikke så sært når jeg har levet af is, yoghurt og banan siden tirsdag!
Lektierne fik jeg også ordnet, men ikke helt så mange som jeg måske havde drømt om..
Søde Lotte ringede nemlig også lige og så skulle verdensituationen og den nye fritz altså lige drøftes igennem:)
Skole igen idag, hvor jeg har "lang dag" til kl. 13.40:)
Håber på det gode vejr holder, så Emma og mig kan blive luftet, inden at de sidste lektier skal laves i eftermiddag- onsdag har jeg jo "arbejd-selv" og der bliver jeg nød til at skulle en smut til Brønderslev...

2 kommentarer:

Annette sagde ...

Wauw for din nye frisure, det ser supergodt ud. Men jeg kan godt forestille mig, at du er nødt til at tænke lidt over hvordan du ser ud på arbejde, det vil sige ingen ring i næsen eller andre synlige steder ☺
Godt at det går bedre med dig.

Kathrine sagde ...

Vildt modigt med håret, synes nu det meget cool! :)

Skal vi ikke se de ting du fik hapset hos H&M?

Ha' en dejlig dag,
Trine.