lørdag den 13. marts 2010

Lørdag...

Hmm... Ikke meget nyt her
Jeg har stadig kvalme hele tiden!
Sov ikke så godt i nat og havde det rigtig skidt da jeg stod op.
Efter et par timers søvn her henover middag har jeg det godt igen, men har stadig ikke lyst til ordenlig mad...
Så istedet for at nyde det dejlige vejr som planen var, så vil vi dovne endnu en dag i sofaen.
I aften er der stor fødselsdag med Salling-tøserne, men det bliver nok kun et kort visit fra mig hvis jeg tager med..
Det må tiden vise...

3 kommentarer:

Mig sagde ...

Hmm mandler kan være god mod kvalme... Men ved egentlig ikke.. om det kun virker når man er gravid...

Madame sagde ...

Øv, rigtig god bedring, MissMuffin - jeg håber, du bliver frisk nok til at tage med til fødselsdag i aften.

MissMuffin sagde ...

Det har jeg aldrig hørt før Marianne:)

Madame, det gik lige:)