fredag den 12. marts 2010

Game over...

En hurtigt tur ind til byen på en gavejagt uden held(ØV!), lidt praktiske gøremål og lidt nye blomster er det blevet til.
Hjemme igen har jeg gået med Emma, støvsuget og vasket gulv.
Beskidte gulve gør mig stresset!
Nu er jeg også fuldstændig færdig og har ikke tænkt mig at forlade denne sofa mere idag...
Jeg har ikke feber mere og har det gentligt ok, men jeg er simpelthen bar så mega træt.
Mad har jeg heller ikke lyst til. Alt der ikke er yoghurt, banan og pommes frites giver mig kvalme. Ej, is kunne jeg godt spise, men det har vi intet af i huset:)
Uhm.. Ben&Jerry's burde gøre mig rask... Men sån en bøtte flyver desværre nok ikke hjem på sofaen af sig selv, så jeg nøjes..
Nu skal jeg bar lige have vippet hende sure Emma af tæppet, så jeg kan få en lille morfar på sofaen...

4 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Løsning: sms til Kristian ;-)

Håber du får mere energi i weekenden - god lur :-)

MissMuffin sagde ...

Piskeris, det har jeg også gjort, haha:)
Det håber jeg også, men mon ikke der kommer så snart jeg kan begynde at spise noget ordenligt mad igen..

Garn, hund & kat sagde ...

Håber isen indfinder sig - har set en ben & jerry butik er åbnet på strøget - nu der ikke er nogen hagendas så er det et herligt alternativ og en god lokker for at komme til byen ;-)

Emma er da ikke sur, hun er da træt - alle de aktiviter du har udsat hende lille hjerne for ;-)

MissMuffin sagde ...

Tro mig, hende Emma kan sagtens være rigtig sur...
Hun er en rigtig primadonna nogle gange:)
Is kom der heldigvis, men ingen Ben&Jerrys, for det havde de ikke der hvor Kristian handlede..