onsdag den 17. marts 2010

Forårstegn...

Turen til Brønderslev blev lidt længere end ventet, for de har godt nok travlt deroppe, så jeg gav lige en ekstra hånd med...
Hjemme igen var Emma og mig på have-ekspedition efter forårstegn og en smule
fandt vi da mellem sne og mudder...
Nu må den sidste sne altså godt forsvinde, så vi kan komme i kolonihaven!
Jeg holder lektie-fri idag, for jeg nåede det hele igår. SKØNT!
Jeg burde egentligt gøre støvsuge og vaske gulv, men sofaen trækker mere:)
Om ikke så længe skal jeg hente Kristian og så skal vi ha provianteret en smule til noget kagebagning..
Kristian har fødselsdag fredag, så jeg har lovet at bage en omgang muffins dertil.
Tror jeg bager chokolademuffins, for de blev helt vildt gode sidste gang.
Måske også lidt bananmuffins, de er altid en sikker vinder..

7 kommentarer:

Ditte sagde ...

Vores have er fyldt med vintergækker, det er et skønt syn! Her gik man og troede at der aldrig ville komme noget der kunne tyde på forår, men nu er beviserne for, at sneen er på retur der heldigvis!

MissMuffin sagde ...

Sån nogle har jeg ikke fundet endnu, men jeg ved, at der er der:)

Annette sagde ...

I vores have er der begyndt at dukke mange vintergækker op. Det er simpelthen så hyggeligt og det giver håb om at der nok skal komme forår og sommer før eller siden :)

Ditte sagde ...

Vi har dem i massevis, men har endnu ikke fundet erantisser ;)

MissMuffin sagde ...

Netop Anette, håb:)

Garn, hund & kat sagde ...

Det er skønt foråret er på vej, det er det også her.

Fik lyst til at se hvad jeg egnetligt kunne bruge kondsenseret mælk til ud over bounty's og faldt sørme over en opkrift her hos dig fra 11/4 2009 :-)

Dengang var du også 22, thihi er det blogger der driver gæk ?

Går på kurusfor tiden og har en arbejdselv dag i morgen - tror ørme der skal handles tranebær og måske laves muslibar :-)

MissMuffin sagde ...

Kondenseret mælk kan bruges i mange desserter, men også i hjemmelavede mûslibarrer..
Men kondenseret mælk indeholder da sukker, det må du da ikke få?

Hmm... Det må være blogger der driver gæk eller mig selv der er lidt på forkant, for jeg bliver først 22 den 22/4 2009:)