søndag den 28. marts 2010

Den første dag i kolonihaven i år..

Vi har været en tur i kolonihaven og knokle igennem..
Alt, untaget ukrudt og forårsblomsterne er brunt, trist og smattet. Heldigvis går vi snart imod grønnere tider:)
Vi fik revet blade, beskåret et par træer og snakket om hvad der skal ske derude det næste stykke tid..
Imorgen skal jeg hente et drivhus, så jeg må vidst hellere få sået de tomater idag eller imorgen!
Vi har også fået handlet godt ind i Netto, så nu er vi klar til en ny uge med fyldt køleskab..
Kun lige fiskemanden skal have et besøg...
Nu skal vasketøjet have den sidste hånd og en støvsugning og efterfølgende gulvvask er påkrævet. Men så er der virkeligt heller ikke energi til mere idag:)

2 kommentarer:

Lone sagde ...

Man bliver lidt chokeret, når man ser sin have så medtaget efter sneen er forsvundet. De fleste græsplæner har også fået snepest, som gør den ekstra trist at se på. Det forsvinder af sig selv, men plænen har godt af at blive revet fri for blade.
Vil du så tomater? Jeg venter en måneds tid og køber små planter på planteskolen.

God mandag til dig :)

MissMuffin sagde ...

Lone, der så godt nol ikke særligt pænt ud derude!
Ja, jeg forspirer tomater hjemme i vindueskarmen, for jeg har købt frø af 10 forskellige sorter..
Sidste år fik jeg af Pap, men i år vil jeg selv prøve..