torsdag den 18. februar 2010

100

Det er jo så vildt! Da jeg står op idag står der "100 faste læsere"!
100 mennesker, der har lyst til at følge mig i hverdagen, det er så fedt...
Desværre får jeg ikke 100 kommentarer til mine indlæg, men jeg håber da at flere har lyst til at smide en kommentar engang imellem og dele deres tanker med mig:)
De fleste af mine læsere er dejlige damer, men jeg kan også se, at der har sneget sig et par mænd ind imellem- dejligt at de også har lyst til at læse med i mit til tider noget tøsede univers:)
938 indlæg er det blevet til, siden jeg startede bloggen i december 2008, så meget havde jeg slet ikke forventet at det skulle blive.
Bloggeriet har virkeligt grebet mig og det er sjældent, at jeg ikke har noget jeg li har lyst til at skrive ned..
Bloggeriet har en svær balance og selvom jeg egentligt gerne ville skrive lidt mere personligt og privat, så har jeg valgt at begrænse det, idet at jeg har valgt at sætte mit navn og billede på bloggen...
Alligevel, så er bloggen en dejlig dagbog for mig, som jeg hvertfald ikke vil undvære!
Tak til alle jer der læser med:)

16 kommentarer:

Bitten sagde ...

Fedt, tillykke med de 100 læsere, det er pænt mange :)

DiSign-Keramik sagde ...

Hej Miss Muffin
Også stort tillykke med de 100 læsere herfra.

Jeg er desværre en af dem som ikke altid for smidt en kommentar, men gerne læser med.

Skal se om jeg kan blive bedre til at få det gjort ved alle jer jeg følger.

Mange knus fra
Dianna

MissMuffin sagde ...

Bitten, det er jo mega mange!

Tak Dianna:)
Der skal jo være tid til det hele og det er heller ikek altid, jeg selv får smidt en kommentar de steder jeg besøger:)
Knus

Grith sagde ...

Tillykke med de 100 faste læsere. Det er temmeligt stort - jeg synes det var stort at nå 20 ;o)

Hav en rigtig god dag.

Knus Grith

Madame sagde ...

Tillykke med de første 100 - det er altid dejligt og inspirerende at kigge ind her hos dig.
Og lige som dig, føler jeg også, at man skal tænke lidt over ikke at være alt for privat - men det er jo en balance.

Lone sagde ...

Det glæder mig at høre, at mange læser med hos dig, MissMuffin.
Tillykke med det runde tal :)

Jeg hygger mig med at følge dig i din hverdag. Jeg har ikke selv børn og arbejder ikke sammen med unge mennesker længere. Du har sådan en sød måde at skrive om dette og hint - og ikke mindst om Emma :O
For ikke at nævne alle de dejlige opskrifter, du inspirerer os med...
Mange hilsener

Sofie Maria sagde ...

Wow tillykke med nr 100 faste læser - det er da stort! :)

Som du ved, synes jeg bare det er så hyggeligt lige at tjekke din side hver dag for nye fine indlæg. Jeg er afhængig - og bliver hængende så længe du gider skrive...!

Knus Sofie Maria

Pernille på 1. sagde ...

Hejsa

Tillykke med de 100 læsere, det er rigtig flot.

Ja det er ikke altid jeg får smidt en kommentar, men jeg følger med

Knus

Maiken sagde ...

Tillykke søde MissMuffin :)
Selvom jeg ikke kommentere så tit, så læser jeg HVERT et indlæg med stor fornøjelse!

Du har en evne til at fange læseren! Føler næsten at jeg kender dig :)
Og når emma "blander" sig, er det jo bare endnu mere fantastisk :)

Ha en god dag

MissMuffin sagde ...

Grith, jeg synes også det et helt vildt at jeg er nået op på de 100!

Madame, jeg har egentligt ikke de store problemer med at være privat, men min familie læser med og det er nok ikke alt de behøves at vide:)

Lone, tak for de pæne ord:)
Jeg er glad for du læser med herinde...

Sofie Maria, godt at vide at du kigger med:) Nu skal vi snart have dig igang med bloggeriet:)

Pernille, man kan ikke nå alting:)

Tak for de søde ord Maiken:)
Jeg begynder også at tvivle på, at MissMuffin overhovedet kan eksisterer uden maskotten Emma:)

Vibeke sagde ...

Tillykke med de første 100 læsere, det er rigtig flot.
Jeg læser næsten altid med hos dig, og nyder det, - men jeg kommenterer ikke så ofte!
Knus
Vibeke

MissMuffin sagde ...

Vibeke, du er helt tilgivet:)
Læser nemlig også altid med hos dig, men får heller ik så tit smidt en kommentar:)

Deborah sagde ...

Kan kun sige det samme som dig. Rigtig mange læser med, men desværre kniber det med kommentarerne.

Som du ved, er jeg ofte forbi her, og lægger som oftest en hilsen.

MissMuffin sagde ...

Deborah, jeg er hvertfald glad for kommentarene:)
Bloggeriet er en enorm tidssluger og jeg ved selv, at jeg er slem til kun at kommentere ved de "gamle" bloggere, altså dem som jeg har fulgt lige fra starten, meget fordi jeg simpelthen ikke når at følge med alle de andre steder..

Hanne K's verden sagde ...

Tillykke med dine 100 læsere :o)
Det er også ALTID hyggeligt at kigge med her.

Det er heller ikke altid, jeg lige får smidt en kommentar. Nogle perioder flyver tiden bare afsted.

Men glæder mig til fortsat at følge med hos dig.

MissMuffin sagde ...

Tak Hanne, jeg følger også altid med inde hos dig:)