torsdag den 3. december 2009

Bloggens fødselsdag:)

Igår havde bloggen fødselsdag og det havde jeg glemt. Sikke noget...
Nu er bloggen blevet et år og har fået 60 faste læsere. Det er så fedt, at så mange har lyst til at læse med herinde og smide en kommentar til mig, jeg bliver glad hver gang:)
Så jeg håber at der vil komme endnu flere læsere til i fremtiden og at endnu flere vil have lyst til at smide en kommentar til mig i ny og næ...

Mange ting er sket i det sidste års tid, både af de gode og de dårlige. Nogle ting er nedskrevet på bloggen for at komme ud af hovedet, andre ting er gemt for sig selv hvor de har det bedst, men bloggen er en dejlig måde at skrive om tanker, følelser og hverdagsoplevelser på...
Jeg er glad for at jeg tog springet og fik lavet min egen blog, for det har været sjovt, hyggeligt og meget inspirerende at lærer så mange andre søde mennesker at kende her igennem. Næste år må være det år, som jeg tager mig sammen og deltager i et blogtræf, så jeg også kan møde nogen af alle disse mennesker..

Så et stort tilykke til bloggen med fødselsdagen igår og tak til alle jer der læser med:)

9 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jamen stort tillykke -SSS- Utroligt som tiden bare flyver afsted :-)

Sofie Maria sagde ...

Stort tillykke til dig og bloggen fra mig! :) Din er uden tvivl favoritten af alle de blogs jeg følger. Så selvom jeg i perioder ikke kommenterer, kan du være ganske sikker på, at jeg læser med dagligt ;)

Mange hilsner
Sofie

Mig sagde ...

Stort tillykke med blog fødselsdagen !

Hyggehygge

MissMuffin sagde ...

Tak Vibeke, sån et år kan godt nok gå hurtigt:)

Sofie Maria, det er jeg super glad for at høre:)
Godt at vide, at du stadig gemmer dig derude bagved:)

Jule Dig, tak skal du have:)

Linebinevaskemaskine sagde ...

wuhuu :) det er sådan en dejlig blog du har dig. Jeg vil se frem til at følge med næste år.

Vibeke sagde ...

Tillykke med det første år, - det er altid hyggeligt, at kikke ind på din blog, det er ikke altid, at jeg kommenterer, men det er en af de blogge jeg skal ind og læse.
Knus
Vibeke

MissMuffin sagde ...

Line, tak for de rosende ord:)

Vibeke, tusind tak for de pæne ord- jeg kigger også tit fordi dig, men det er heller ikke altid jeg li får smidt en kommentar i farten:)

Piskeriset sagde ...

Tillykke med fødselsdagen! Må fødselaren vokse sig stor og stærk og fortsætte med at være både smuk og sjov :-)

*drysser festøv over det hele*

MissMuffin sagde ...

Piskeris, som du kan sige det:)