lørdag den 3. oktober 2009

Pigehygge...

Om ikke så længe kommer Lotte:)
Vi skal en smut ind til Aalborgs centrum og kigge lidt butikker. Ikke fordi der skal shoppes vildt igennem, men kender jeg os ret, så kommer der altid en smule med hjem alligevel:)
Jeg har forelsket mig lidt i en kjole, så måske den skal med hjem sammen med nogle gode strømpebukser, nu må vi se..
Vi skal helt sikkert en tur i Penny Lane og have kage og te, det er bar så lækkert. Jeg skal altid bruge al min viljestyrke på ikke at komme til at købe en masse af deres lækkerier..
Vejret kunne bar godt lige ha været lidt bedre, hold op hvor der regner her! Vi ville gerne i kolonihaven imorgen, men det kan da vidst komme til at knibe...

3 kommentarer:

Pernille på 1. sagde ...

Hej håber at I får en god tur og at I får shoppet igennem :)

Knus og god lørdag

Irene sagde ...

Spændende at se hvad du kommer hjem med :-)

MissMuffin sagde ...

Uha Pernille, når Lotte og mig er sammen er det noget værre noget:)

Irene, man ved det hvertfald aldrig, sjældent det man har planlagt hvertfald:)