søndag den 18. oktober 2009

Lidt luft skal der til..

For ikke at gå helt i stå, blev jeg enig med mig selv om, at jeg nok hellere måtte få lidt frisk luft. Emma var enig, så vi har været en lang tur i det friske vejr. Der er godt nok efterårsfarver overalt og når Emma løber rundt i bladene kan kun næsten blive helt væk..
Det meste af dagen er tilbragt med at bladre i magasiner og kogebøger, se lidt fjernsyn og få en lille eftermiddagslur.
Nu vil jeg kigge på det sidste vasketøj inden jeg smutter over til Lise og får lidt lækker mad:)

3 kommentarer:

Annette sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Annette sagde ...

Vi tager den lige en gang til uden stavefejl.....
Styrter den skønne lille Emma ikke efter bladene, det gjorde vores cairnterrier altid. Jeg har først lige set Nordjyske på nettet nu, jeg har haft så travlt, og jeg læste om den ulykke du beskrev. Ikke fordi det ændrer noget i det forfærdentlige der er sket, det er lige frygteligt uanset hvor, men det er jo hjemme på gaden. MissMuffin hav en rigtig god arbejdsdag i morgen.

MissMuffin sagde ...

Annette, der er ikke meget jagthund i Emma, så hun er temmeligt ligeglad med bladene- ellers ville jeg have nok at se til med at holde styr på hende:)
Det sørgeligt, at en ung mand mister livet ved sån en ulykke, det synes ikke retfærsigt..

Ha en god dag idag:)