torsdag den 24. september 2009

Uhyggelig drøm!

Lige for tiden sover jeg ikke særligt godt. Det samme mareridt forfølger mig med jævne mellemrum og i nat er ingen undtagelse...

Jeg er hos lægen til mit halvårlige-rutinetjek.
Det er ikke min unge, kvindelige læge der laver undersøgelsen, men derimod en gammel mand med strithår og pandelampe. Allerede der begynder det at være uhyggeligt!
Mit i undersøgelsen siger han pludseligt "Tillykke"...
Jeg forstår ikke hvad han mener og han forklarer så, at jeg da er gravid med trillinger, intet mindre..
Jeg bliver vildt ulykkelig og stormer ud på sygehuset, så jeg kan få en abort. På sygehuset fortæller de mig så, at jeg altså skal føde om en måned og skal have 3 drenge!!!!
Kristian forlader mig, jeg græder så snottet står, gennemgår en frygtelig fødsels og vågner så fra drømmen ved, at de 3 drenge, som pludseligt er store hænger i lysekronen, trækker Emma i halen og tisser i min potteplante mens jeg hjælpeløst ser til med bryster helt ned til knæerne!

Det kan vidst kaldes et tre-dobbelt mareridt!

7 kommentarer:

rijaH sagde ...

Ej den var uhyggelig.. men ku ik lade være med at grine lidt til sidst :P

Anonym sagde ...

Ha Ha.... sweet dreams :-))

Eva Nynne sagde ...

Pyha sikke en nat! Kan regne ud, at du er noget træt nu...

Håber at du får em go' dag - trods alt!

MissMuffin sagde ...

rijaH: Jeg synes den er mega uhyggelig!
Jeg vågner faktisk badet i sved og med tårer i øjnene!

Godt med dig mor!

Eva, det er noget værre noget. Drømmer det flere gange om ugen for tiden!

frk. Bibo sagde ...

Pyyyyh, og så drømme den gentagne gange. Ikke rart. Minder mig om en periode som barn hvor jeg også havde samme mareridt: Vi løber rundt på gaden og leger og pludselig jages vi af en blind (!!!) dame på knallert. Og når hun fangede os røg vi i en stor sort gryde. Gyyyyyyys! Håber du ikke er alt for træt...

Madame sagde ...

Hahaha, det var da en af de mest farverige drømme, jeg har læst om :-) Jeg kan godt forstå, du fik sved på panden!
Nu er jeg jo ikke uddannet i drømmetydning, men det har altid facvineret mig meget, hvad vores underbevidsthed pusler med, mens vi sover. Jeg tror, at den gamle mand er en side af dig selv, og at du er ved at udvikle nye talenter (de tre drenge) ;O)

MissMuffin sagde ...

Ja Bibo, gentagne gange...
Det ikke for sjov- jeg bliver også næsten nød til at tjekke at mine bryster er der hvor de plejer når jeg vågner:)Haha..

Madame, lad oss håbe det er sån noget og ikke "et syn" på hvad der sker i fremtiden:)